Sortida a l’arxiu municipal de Lloret de mar

Més fotos.

Els alumnes de 2n de Grau Bàsic van visitar l’Arxiu Municipal de Lloret de Mar el passat dimarts, 14 de novembre.

Allà van ser atesos per la Marina Garcia Carbonell, que els va ensenyar els dipòsits on guarden els diferents documents, com els organitzen, els classifiquen i els codifiquen.

Tambe els va mostrar el document més antic que conserven a les seves instal·lacions: un pergamí del 14 d’octubre de l’any 1001, on es fa la delimitació del terme de Lloret de Mar. Per tant, Lloret té 1022 anys d’història!

Fins i tot van visualitzar una pel·lícula de la visita de Maradona a la Penya Barcelonista de Lloret de Mar l’any 1981!

El nostre alumnat va gaudir molt de la visita.

Si voleu consultar més informació sobre l’arxiu municipal, aquestes son les seves xarxes de difusió: