FESTA FI DE CURS 2016

Divendres 10 de juny es va celebrar al pati de l’institut com cada any la festa de fi de curs. Va ser organitzada per l’AMPA. La festa va començar a les 7 de la tarda i va finalitzar a les 12 de la nit. L’AMPA va invitar tots els alumnes a menjar pizzes i beure un refresc.

Durant la festa es va atorgar el premi al millor estudiant de batxillerat i cicles que fou per a Marta Barraso i Juan Carlos Santiago respectivament.

Aquesta festa anava acompanyada de música i també hi havia un toro mecànic i videojocs, entre d’altres activitats. La festa va ser molt amena i divertida per a tots els alumnes.

Cal saber agrair la feina de tot l’any de l’AMPA i especialment, per organitzar la festa de fi de curs. Després d’un llarg curs de treball i estudi tots els alumnes l’esperem il·lusionats.

Text a càrrec de Laura Pérez, Carla Robles, Maria Soriano i Helena Rojas.