Xocolatada amb cançons especials per un dia especial!

Més fotografies

Després dels tallers, els alumnes, personal docent i PAS hem pogut gaudir d’una xocolatada organitzada i patrocinada per l’AMPA de l’institut. Xocolata i fartons amb gust nadalenc. Tot plegat amb la banda sonora de luxe.

Els professors i alumnes de 1r i 3r d’ESO han estat els encarregats de posar el fil musical a la jornada. Des del departament d’expressió s’han adaptat dos “temazos” i n’han personalitzat les lletres. Una manera divertida i molt original de celebrar junts que comencem les Festes.

Els  professors han cantat tots junts una versió de Más allá de Glória Estefan. Podeu seguir la lletra aquí.

En canvi, els alumnes de 1r i 3r d’ESO ens han ofert una divertida versió de el Bon dia d’Els Pets. Mireu, mireu que bonica!

Us animeu a cantar?