Xerrada sobre els insectes i el mètode científic

El científic Pol Fernández López del CEAB ens va oferir una xerrada de divulgació científica relacionada amb el seu treball científic: El comportament de les formigues. L’estudi ha servit a l’alumnat de 1r d’ESO per apropar-se a l’estudi científic i per ampliar coneixements per al seu treball “Els nostres veïns els insectes” emmarcat dins de la matèria de gestió autònoma.

Altrament, es va posar en contacte amb l’alumna Verònica Serrano de batxillerat i la seva tutora del treball de recerca, ja que el seu estudi està relacionat amb el tema exposat.

Des del centre li agraïm al científic la seva col·laboració i implicació.