Xerrada de Lluís Carrillo als curs de Tècnics de Futbol

El passat dilluns 16 d’abril, l’entrenador Lluís Carrillo va impartir una xerrada formativa als alumnes de futbol.

En Lluís Carrillo, actualment exerceix de Director Esportiu a la UE Tossa i va ser entrenador de la UE Llagostera quan l’equip jugava a 2ª divisió A, on va arribar a ser escollit millor entrenador de la categoria dos mesos consecutivament.

En la xerrada ha explicat als alumnes temes molt interessants sobre la direcció esportiva i la coordinació d’un club de futbol, aplicable tant a futbol professional com al futbol amateur.