What a project!!

El projecte “Strong and Independent Women in History” dirigit per la professora del departament d’anglès, Angela Ojea Troncoso i en el que han participat els alumnes; Diana Ihnatieva, Marwa El Alami, Daniel Ljubisavljevic, John Medrano, Sergi Martínez, Sunal Singh i Sumit Mahi en col·laboració amb alumnes d’altres instituts en Turquía, Països Baixos i Polònia ha estat distingit amb el Segell de Qualitat Europeu per l’equip europeu Etwnning y Erasmus +.

Per a la realització d’aquest projecte, fet totalment en anglès els alumnes, havien de fer recerca sobre dones que al llarg de l’història van ser pioneres en diferents camps obrint així les portes d’accés per a futures generacions. Després, mitjançant trobades virtuals, també en anglès, havien de donar a conèixer el resultat de les seves investigacions als alumnes dels altres països participants en el projecte.

Enhorabona a tots els participants!