Visitem Picasso

MIREU MÉS FOTOS

Dimarts 19 de març els alumnes del SIEI, G5 i l’Aula Oberta van anar d’excursió a Barcelona per visitar el Museu Picasso. La sortida va ser tot un èxit i els alumnes a partir de les obres van poder conèixer millor un pintor de la importància de Picasso.

Pablo Ruiz Picasso, més conegut pel nom artístic de Pablo Picasso, ja que sempre signava amb el segon cognom, va ser un pintor andalús, un dels més reconeguts del segle XX, conegut sobretot perquè va crear el cubisme juntament amb Georges Braque.

Aquesta és la crònica que n’han fet els alumnes del SIEI:

L’excursió ha estat molt divertida, interessant i molt maca. Vam fer un passeig pels carrer de Barcelona i després vam anar al Museu Picasso. Al museu ens van ensenyar uns quadres per preguntar-nos el que veiem pintat i el que ens transmetia el quadre.

Després vam fer el nostre propi quadre estil “Picasso”.

Uns posem les fotos d’uns llocs macos pels que hem passat  abans d’entrar al museu , i les de la visita i taller.