Vaga divendres 8 de març: INFORMACIÓ

Benvolgudes famílies,

Com ja sabreu, demà 8 de març  hi ha convocada una jornada de vaga general, que afecta diferents col·lectius del nostre centre.

Ell centre romandrà obert en horari lectiu habitual i s’atendrà l’alumnat que assisteixi. L’alumnat de 3r A, C i D d’ESO, , 4t d’ESO, 1r de BTX, 2n de Batxillerat, CAFEMN grup B, CFGS i Futbol  han sol·licitat a través de les seves delegades i delegats que s’adheriran a la vaga i tenen autorització per fer-la.

Tenint en compte que la majoria dels alumnes que tenen autorització per fer vaga  són menors d’edat i, per tant, que la responsabilitat final és dels pares, són aquests qui han de signar i autoritzar la vaga dels alumnes. Per fer-ho, cal entregar el document de justificació de faltes al tutor/a corresponent indicant com a motiu el suport a la vaga.

Cal que deixem molt clar que l’alumnat de 1r i 2n d’ESO no té dret a secundar la vaga i per tant, en queda totalment exclòs.