Vaga divendres 15 de Març: INFORMACIÓ

Benvolgudes famílies,

Per divendres 15 de març  hi ha convocada una vaga estudiantil europea  contra el canvi climàtic.

Ell centre romandrà obert en horari lectiu habitual i s’atendrà l’alumnat que assisteixi. L’alumnat de 3r d’ESO , 4t d’ESO i 1r de BTX  ha sol·licitat, mitjançant  les seves delegades i delegats, adherir-se  a la vaga i, en compliment de la normativa ,  tenen autorització per fer-la. Tot i això, el RRI del centre diu el següent:

L’institut atendrà i garantirà el normal desenvolupament de les classes als alumnes que no desitgin secundar la “vaga”. (….)  La feina que estava prevista per als dies de la “vaga” es fa amb aquells alumnes que venen al centre i  es pot penjar a la intranet perquè l’alumnat que secundi la vaga pugui  accedir-hi, sobretot en el cas d’alumnes de batxillerat. Tots els exàmens fixats en dia de “vaga” es faran si assisteix la majoria de la classe. En cas contrari, s’aplaçarà fins el proper dia de classe de la matèria afectada.

Tenint en compte que la majoria dels alumnes que tenen autorització per fer vaga  són menors d’edat i, per tant, que la responsabilitat final és dels pares,són aquests qui han de signar i autoritzar la vaga dels alumnes. Per fer-ho, cal entregar el document de justificació de faltes al tutor/a corresponent indicant com a motiu el suport a la vaga.

Cal que deixem molt clar que l’alumnat de 1r i 2n d’ESO no té dret a secundar la vaga i, per tant, en queda totalment exclòs.