Una xerrada científica

Els alumnes de 4t de l’itinerari científic i tecnològic van assistir el dimarts 11 de febrer a una xerrada organitzada amb motiu del “Dia internacional de la nena i la dona en la ciència 2020″que promou el Departament d’Educació conjuntament amb la Fundació Catalana per a la Recerca i la Innovació (FCRI).

L’activitat es va fonamentar en l’organització d’un centenar de conferències-col·loqui simultànies arreu de Catalunya, adreçades preferentment a l’alumnat de 3r i 4t d’ESO. Les conferències van anar a  càrrec de persones dedicades a la investigació que van explicar la seva tasca, tant des del vessant científic com humà amb l’objectiu clar d’estimular i potenciar la seva vocació científica.