Una dosi d’arquitectura, història, art i tradició

Mira més fotografies

La setmana passada es van realitzar les primeres sortides pedagògiques del nostre centre. Els alumnes de 3r d’ESO van visitar el recinte del Poble Espanyol a Barcelona. Un lloc que barreja història, art i tradició. Els alumnes van aprendre les diferències artístiques i arquitectòniques que es poden trobar a les diferents ciutats del nostre país.

A més a més, van tenir l’oportunitat de conèixer de primera mà diferents oficis artesans, molts dels quals porten treballant més de 20 anys al Poble Espanyol. I, per últim, els alumnes també van realitzar un taller de teatre dins del mateix recinte.

Va ser una experiència molt enriquidora que els va permetre aprendre des de diferents perspectives.