Una bona jornada de cohesió

MIREU MÉS FOTOS

Divendres, 21 d’octubre els alumnes de 1r d’ESO van participar en una jornada de cohesió organitzada pels alumnes de 1r d’Ensenyament i animació socioesportiva. L’activitat va servir perquè els alumnes de 1r d’ESO es coneguessin millor entre ells atès que provenen de centres de primària diferents. Per als alumnes d’EAS va ser una molt bona activitat de cara a posar en pràctica els coneixements que van adquirint.

La jornada es va desenvolupar al camp del Molí. Els alumnes d’EAS van organitzar fins a 8 estacions  amb jocs com ara el mocador, les mines, travessar el riu i d’altres amb la finalitat de millorar la col·laboració i cohesió entre els assistents. Tant alumnes com professors van quedar molt satisfets de la jornada, la qual va ser gravada per Fitel Televisión, que va fer un petit resum al seu Instagram que podeu veure aquí.