Un projecte interessant dels de 4t

Els alumnes d’Economia de 4t d’ESO han participat durant el 2n i 3r trimestre en el projecte Escoles Obertes.

OpenCohesion School és un programa educatiu interdisciplinari innovador per a les escoles de secundària per promoure la supervisió ciutadana de les finances públiques mitjançant l’ús de les dades obertes i les tecnologies de la informació i la comunicació.

Hem escollit el projecte de Vies Verdes de la demarcació de Girona i hem analitzat l’abast de la subvenció FEDER. Dimarts participem a l’acte de cloenda.

Necessitem activar les xarxes ens hi ajudes?

El millor té premi! Dona’ns el teu suport amb un like i comparteix la publicació amb l’etiqueta #ASOCEU

Acte final de presentació del Projecte OpenCohesion School (ASOC)

• Data: 16 de juny 2020
  • Hora: 13:00h  AQUÍ anireu a l’accés directe a la presentació
  • Retransmissió en directe per YouTubeAmb els altres, seguirem l’acte per youtube , des d’AQUEST ENLLAÇ

Al llarg de tot aquest any, l’alumnat de cinc escoles catalanes han participat en el llançament pilot del projecte avaluant un projecte finançat a través dels fons FEDER de la Unió Europea.

L’acte comptarà amb la participació del conseller d’Acció Exterior, Relacions Institucionals i Transparència, Bernat Solé i la responsable del projecte OpenCohesion School a Europa, Simona de Luca. Les cinc escoles participants ens presentaran els seus projectes i els resultats de l’avaluació.

• Institut Frederic Martí Carreras de Palafrugell (curs 3r ESO) amb el projecte La Darlinada “Casa natal de Salvador Dalí”
  • Institut Les Cinc Sénies de Mataró (curs 3r ESO) amb el projecte Ecolliures “Procés d’impuls de la Transició Energètica de Mataró”
  • Institut Campclar de Tarragona (curs 4t ESO) amb el projecte Betergeuse “Rambla Science”
  • Institut Escola L’Agulla del Catllar (curs 4t ESO) amb el projecte Sirga’s Road / Ricarisi d’Ebre “Ribera d’Ebre: camí de sirga, camí de riu”