Un dia saludable i esportiu

MIREU MÉS FOTOS

Divendres era l’últim dia lectiu abans de Setmana Santa i volíem aprofitar-lo per fer activitats de descoberta de l’entorn i de pràctica esportiva. Així que els alumnes d’ESO van poder gaudir de les activitats següents:

L’alumnat de  1r ESO va fer jocs de taula dinamitzats pels alumnes de Guia en el medi natural i temsp de lleure, i tot seguit van fer una  GIMCANA a Can Saragossa en anglès organitzada pels estudiants de 1r de  Batxillerat.

Els de 2n ESO van fer  activitats físiques i esportives a la platja de Lloret, dinamitzades per 1r EAS. Els de 3r ESO van realitzar activitats físiques i esportives a la platja de Fenals, dinamitzades per 1r de Condicionament  físic. Els de 4t ESO van gaudir d’un guiatge pel camí de ronda direcció Blanes, organitzat pels estudiants de Guia en el medi natural i temps de lleure.

L’alumnat de 2n de Batxillerat, 2n EAS i de FUTBOL van fer classe normal tot el matí. En  resum va ser una activitat ben organitzada i que va plaure d’allò més l’alumnat d’ESO, mentre que alhora va servir de bona pràctica per als alumnes de cicles que van organitzar-ho.