Un bon comiat, a un gran docent i millor persona

MIREU MÉS FOTOS

Divendres 8 d’octubre tot estava ben rumiat per fer una sorpresa a en Miquel Àngel Casasnovas, un docent molt estimat al centre. I no era per menys, en Miquel Àngel es jubilava dilluns 11 d’octubre. A partir de les dues del migdia el gimnàs es va començar a omplir de persones que l’estimen de debò: exdocents, exalumnat, exdirectors,  amics, membres de l’AMPA,  docents i alumnat del centre.

Cap a dos quarts de tres l’alumnat que actualment, fa 3r i que l’any anterior van tenir en Miquel Àngel com a tutor o professor de socials es van dirigir cap a l’aula on estava fent classe per fer-li un passadís honorífic que li havia de marcar el camí cap al gimnàs, lloc destinat per a l’homenatge. A tres quarts menys cinc de tres sonava Sabina per megafonia, el cantautor preferit d’en Miquel Àngel. La música indicava l’inici de l’acte de comiat.

Al gimnàs s’hi va projectar un vídeo commemoratiu dels anys que va passar l’homenatjat al Rocagrossa, s’hi van fer els discursos i se li va fer lliurament d’un obsequi del centre.

En Miquel Àngel va estar treballant al Rocagrossa des de l’any 1998, com  a professor de socials i Història i 5 anys com a director, han estat un anys de dedicació a l’alumnat i a l’ensenyament de les socials sempre amb un esperit obert i ànim positiu.

Amb aquest acte senzill, però tan emotiu i sincer vam poder donar les gràcies a la seva dedicació i anys de servei a l’institut i a la vila de Lloret.