Trobada comarcal de delegats a Sils

MIREU MÉS FOTOS

La Mireia, la Welida, la Yasmin, l’Àlex, en Salihu, el Felipe i en Mamadou delegats i delegades de 2n d’ESO del nostre institut van participar a la Trobada comarcal de delegats i delegades.

L’Oficina Jove del Consell Comarcal de la Selva va organitzar divendres 9 de febrer al centre cívic La Laguna de Sils la segona trobada de delegats de secundària, en la qual van participar 72 alumnes de 2n d’ESO i 25 tutors d’onze instituts selvatans. Els joves van fer tallers per millorar les seves competències en àmbits com ara la resolució de conflictes, la conducció de grups i l’escola activa. Segons Joan Antoni Hervias, conseller comarcal de Joventut, els delegats “van anar-se’n contents i engrescats”.

Els professors del nostre institut que van acompanyar els delegats i delegades van ser Dani Cortina i Irene Giribert.

Text a càrrec de Jeanette Kryachko