Trajectòries

Mireu més fotos

Els alumnes de 4t han assisitit a una altra xerrada sobre orientació acadèmica. En aquesta ocasió una xerrada anomenada Trajectòries, organitzada pel Consell comarcal de la Selva. Un activitat pensada per ajudar els alumnes a treure tensió en la importància de la tria acadèmica, atès que el sistema educatiu ofereix moltes opcions. Han vist quin és l’itinerari d’altres joves de la comarca., com ara el d’un jove que ha acabat fent de policia local o la d’algun altre que va anar a a estudiar Ciències de l’Esport a Escòcia.