Tornem a ajudar als Reis d’Orient!

Mireu més fotos

Com cada any els tres Reis d’Orient ens demanen un cop de mà. Sempre cal fer una bona selecció per trobar els millors patges reials. Enguany els escollits són Rosen Kostov i Pol Rodríguez de 4t B i Yaya Barry de 2n C. Durant tot el matí del divendres 18 de desembre han estat a l’Escola Àngels Alemany rebent les cartes i veient la cara d’il·lusió de la mainada.

Aquest any la visita s’ha hagut de fer amb una mica més de distància de la desitjada a fi de tenir present totes les mesures de protecció previstes per la situació de Covid.