Teatre DINS del Rocagrossa

Teatre dins del Rocagrossa, i actors entre els alumnes, i tres obres i tres gèneres diferents.
Això és el que els alumnes de tercer i quart d’eso hem pogut veure aquesta setmana. Tot un luxe que ens hem permès sense pagar entrada, ni fer cua, ni haver-nos de desplaçar enlloc.
Les tres obres corresponen a tres gèneres diferents: Refugis (drama) Hey soul sister (comèdia) i Hem perdut la flama (thriller).
L’organització era aparentment senzilla, però molt pragmàtica: tres grups d’uns 25-30 alumnes veien tres obres de manera simultània en tres espais diferents, un espai obert i dos de tancats.
L’espai escènic era senzill, però molt efectiu; la quarta paret va desaparèixer i la sensació del públic era la de pertànyer a la història, de gairebé ser un personatge més.
Per tots aquests elements, podem dir que l’aposta en general era molt arriscada, però el resultat va ser un èxit sense dubtes, i totes tres obres van ser molt aplaudides.
La sorpresa va ser general i per això aprofitem per felicitar els actors per atrevir-se a treballar davant nostre, i tan aprop!!