Teatre de petit format i amb perspectiva de gènere pels alumnes de 3r i 4t d’ESO

Mira més fotografies

El dijous, per anar fent boca per la jornada reivindicativa del 8M, els alumnes de 3r i 4t d’ESO vam poder gaudir de dues obres de teatre dins el mateix institut. Els artistes venien del festival Píndoles, teatre breu en espais vius i les propostes que ens van presentar van ser Zoides i Welcome to Berlin. La primera ens relatava, amb clau humorística i pedagògica, una cursa entre dos espermatozoides per aconseguir conquerir un òvul molt empoderat. La segona, ens va posar sobre la taula la viabilitat de les relacions a distància. Dues propostes molt diferents, però que van entusiasmar els alumnes. Aquesta iniciativa va ser organitzada pel departament de català amb la intenció d’apropar les arts escèniques als joves. Que bé que ens ho vam passar!