Tallers d’igualtat

MIREU MÉS FOTOS

En aquest quadrimestre els alumnes d’ESO i de 1r de Batxillerat han fet uns tallers d’igualtat organitzats per la Regidoria de la Dona de l’Ajuntament de Lloret de Mar. A 1r d’ESO han fet el taller “Publicitat sexista”; a 2n d’ESO han fet el taller “Què passaria si…”; A 3r d’ESO van assistir al teatre i van veure l’obra “És de conya”; a 4t d’ESO han fet el taller “Això és amor” i a Batxillerat aquest gener i febrer estan fent el taller “Jutja-ho tu!”
Tots aquest tallers ens pemerten enriquir el currículum de l’alumnat i sensibilitzar-los en la importància de la igualtat de gènere i del respecte entre dones i homes, nois i noies i nenes i nens.