Tallers de Nadal

MIREU MÉS FOTOS i NO US PERDEU ELS VÍDEOS

Aquest 22 de desembre s’han tornat a fer els tallers de Nadal a l’Institut Rocagrossa, com és habitual en l’últim dia lectiu abans de les festes nadalenques.

Els tallers s’han fet de les 9.00 a les 11.00h. Després els alumnes han gaudit d’una xocolatada preparada per l’AMPA i han pogut participar en el gimnàs en el “Tu si que vales” organitzat pels alumnes de 4t d’ESO, tot seguit els alumnes han anat a la classe respectiva on s’han lliurat les notes del primer trimestre.

Aquest any els tallers han estat revista, senderisme, escape room, ritmes llatins, jocs preesportius, jocs de taula en català i castellà, jocs al pati, Hip-Hop, taller de henna, futbol al camp del Molí, Fem teatre, torneig d’escacs, defensa personal, creació d’elements de decoració nadalenca, decoració de pots de vidre amb motius nadalencs, decoració de galetes, cinefòrum Malson abans de Nadal, cinefòrum El planeta libre i cantada de nadales a la Residència Asil Nicolàs Font i en un centre sociosanitari.

Tots els tallers han tingut molt d’èxit i el temps ha permès desenvolupar les activitats previstes a l’exterior.