Tallers de Nadal, xocolata, nadales i notes!

MIREU MËS FOTOS

Com cada any l’últim dia d’institut abans de les vacances de Nadal, els professors i alumnes  van gaudir durant dues hores de diferents tallers organitzats per mares, pares, alumnes, estudiants de cicles formatius i professors.

Per desgràcia, el temps no va acompanyar, però això no va desanimar als alumnes. Es van organitzar tallers de senderisme, henna, taekwondo, defensa personal, espases japoneses, cinefòrum…

Els alumnes van gaudir d’una bona estona amb els seus companys i van acabar amb un bon esmorzar: xocolata calenta preparada pels pares i mares de l’AMPA.

Tot seguit es van cantar nadales i es va fer una masterclass d’aeròbic. En acabat els alumnes es van dirigir a l’aula i van rebre les notes.