Tallers de Nadal, tota una tradició al Rocagrossa

img_2116

MIREU MÉS FOTOS. Les fotos han estat fetes per Olga Casado, Lourdes Casas, Neus Lara, Paula Peralta, Claudia Montanos, Belén Rodríguez i Sara Lanzas, alumnes que han participat al taller de revista.

L’últim dia lectiu de l’any és tradició al Rocagrossa d’organitzar tallers de Nadal. No només els professors organitzen tallers de Nadal, sinó que els alumnes també n’han creat. Els alumnes s’han encarregat de tallers com  Henna que és un taller per fer tatuatges a les mans i entendre una mica la cultura marroquina,  dirigit per l’alumna Siham.  Els pinxos de fruita i xocolata han anat a càrrec de l’Ariadna García i la Júlia Garcia de 3r. L’Alicia, la Laia, en Fèlix i la Marta Robles de 2n de Batxillerat són els responsables del taller de Fotocall. El Karaoke estava organitzat per la Zaira, la Yasmina i l’Estefania Rodríguez. Muay Thai és un taller per ensenyar posicions i exercicis de combat, ideat per Bader Hamani i Alfonso Fajardo.

Per altra banda, els professors han organitzat jocs de taula en català i castellà, punts de llibre nadalencs, futbol, senderisme, teatre vivencial, decoració de pots de vidre, cinefòrums i pel·lícula de matemàtiques.

Els alumnes de batxillerat han pogut escollir Street Dance, escacs, jocs en anglès, revista, sardanes, jocs al pati de sorra i jocs preesportius.

L’AMPA ha organitzat una xocolatada per a l’alumnat. Per acabar hi ha prevista una tamborinada al gimnàs organitzada per la professora Carmen Pérez amb la participació dels alumnes d’ESO acompanyats d’un grup de Capoeira. També es presentarà el maniquin challenge Com activitat final els alumnes es desitgen un Bon Nadal i un Bon Any i recolliran el butlletí de notes.

Text a càrrec de Sara Lanzas i Claudia Montanos