Taller Share dels Mossos d’Esquadra

Durant aquest mes de gener, els tres cursos de primer de batxillerat han participat en el Taller Share que ofereix el cos dels Mossos d’Esquadra. En aquest taller es parla dels riscos que comporta el fet de compartir (share en anglès) material sensible a les xarxes. Concretament, s’ha fet èmfasi en el dret a l’honor i s’ha parlat d’alguns conceptes (desconeguts per a molts) com ara el sexting, grooming i bullying.

En primer lloc, els alumnes han vist un vídeo amb la finalitat de conscienciar-los sobre els perills i conseqüències de la publicació de continguts personals d’altres persones a les xarxes socials. Després, s’ha fet una mica de debat, moderat per l’agent que dinamitzava el taller, fent participar d’una manera activa a tot l’alumnat.