Taller de tècniques de recerca de feina

taller-recerca-de-feina-0317

El senyor Josep Casadellà,  de l’empresa Organigrama,  dedicada a la selecció de personal i a la formació empresarial, dimecres passat ens va oferir un taller de tècniques de recerca de feina de forma totalment desinteressada.

El taller anava dirigit als alumnes que cursen la matèria d’Economia de l’empresa de primer de batxillerat  i als que cursen FOL del CFGS en Animació d’activitats físiques i esportives.

Es va parlar de quina era la millor manera de cercar feina utilitzant les xarxes social; dels principals aspectes a tenir en compte a l’hora de confeccionar un currículum i de tot allò que cal tenir molt present a l’hora d’assistir a una entrevista de feina. És en aquest punt que el senyor Casadellà va interactuar amb alguns alumnes simulant entrevistes de feia.

Va ser una activitat molt interessant i molt didàctic.