Talent per tot arreu

Mira més fotos i vídeos

Per celebrar el dia de la música, vam organitzar un concurs de talents al nostre institut el passat dimecres 22 de novembre. Tant alumnes com professors vam participar i va ser tot un èxit!

Poder tenir un espai on compartir les nostres habilitats i inquietuds va ser molt enriquidor per a tots. Vam poder aprendre de tots aquells que van participar: pianistes, cantants, patinadors, ballarins… el nostre centre està ple de talent.

Vam tenir diversos participants en la modalitat individual, però finalment la guanyadora va ser la Irene Calatrava, alumna de 2n de Batxillerat. Enhorabona a ella i a tots els que van participar, tenir la valentia d’enfrontar-se a un públic tan gran és admirable.

Es va quedar gent per participar i, per això, per a l’últim dia abans de les vacances de Nadal, organitzarem un altre concurs. Esteu tots convidats!