T’agradaria crear la mascota de l’escola verda?

escola-verda

L’Institut Rocagrossa convoca el Concurs de la Mascota d’ Escola Verda.

L’objectiu del concurs és el disseny d’una mascota que representi el model de sostenibilitat que l’institut vol arribar a assolir. Aquesta mascota ens ha d’ajudar a transmetre aquest model en el dia a dia, per tant, hauria de tenir mobilitat per poder dur a terme les accions del Programa d’Escola Verda.

Les bases d’aquest Concurs es podran consultar a la nostra web, dins l’apartat d’Escola Verda. També s’hi publicaran la resolució del concurs i la mascota guanyadora.

BASES DEL CONCURS

1. El concurs queda obert a partir de la difusió d’aquestes bases. Poden concursar tots els alumnes de l’Institut Rocagrossa.
  2. L’objectiu del concurs és el disseny d’una mascota que servirà d’imatge pel centre en tot allò que faci referència a l’Escola Verda.
  3. Els dibuixos podran ser presentats en blanc i negre o color i tècnica lliure. El suport   serà cartolina de mida Din A4.
  4. Aquesta mascota ha de tenir mobilitat (ha de poder tancar un llum, una aixeta…).
  5. Al dors del dibuix hi ha d’haver el nom i cognoms de l’alumne i l’etapa a la que correspon.
  6. La data límit d’entrega serà el 24 de març. Cada alumne l’entregarà al seu tutor.
  7. De tots els treballs presentats al concurs, el jurat en farà una selecció que estarà exposada als vidres de la cafeteria. El jurat estarà format per professors del departament de Visual i Plàstica, un membre de direcció i els membres de la Comissió d’Escola Verda.
  8. S’atorgarà únicament un premi per la mascota escollida que representarà el Programa d’Escola Verda.
  9. L’acte de lliurament dels premis serà el dia 23 d’abril.