Sortides del 1r trimestre

MIREU MÉS FOTOS

Dijous, 4 de novembre els alumnes del Rocagrossa van explorar, pensar i créixer fora de les aules. Era dia de sortida i els estudiants van gaudir de les diferents sortides acadèmiques organitzades pels departaments.

Els alumnes de 1r d’ESO van tocar terra volcànica, van visitar el volcà de Montsacopa i la fageda d’en Jordà; els de 2n van fer una activitat d’aventura a Platja d’Aro a les instal·lacions de l’empresa Costa Brava Aventura; els de 3r van visitar el Museu Nacional de la Ciència i la Tècnica de Terrassa; els de 4t van conèixer la cooperativa La Fageda; els de 1r de Batxillerat van anar, segons la modalitat que feien, a l’Aquàrium, al Port i l’hort urbà de la Vall d’Hebron. Els alumnes  d’Humanitats són els que es van desplaçar més lluny, fins a la Tarraco Imperial, per conèixer millor el passat romà d’aquesta ciutat.