Som d’Erasmus a Venècia!

Mireu més fotos.

Sabeu que 6 alumnes del nostre centre estan d’Erasmus a Venècia? Participen en el projecte “Young ecologists on a mission: saving our seas projecte” amb 3 instituts més de Romania, Turquia i Itàlia.

Avui, l’alumnat de l’escola amfitiona Scuola Navale Militare F. Morosinii els ha fet la rebuda i una visita guiada al seu centre educatiu. També han fet una xerrada sobre els efectes negatius als oceans degut a l’explotació pesquera, els microplàstics o l’acidificació que es produeix per l’excés de CO2. Tot seguit, han fet una pràctica per veure com afecta a l’aigua dels nostres mars i oceans.

Durant tota una setmana, l’alumnat treballarà en equips internacionals, formats per joves dels països participants, i realitzaran activitats per conèixer l’estat de les platges en indrets sobreexplotats pel turisme, l’impacte ambiental que suposa i altres situacions que afecten als nostres mars i oceans.

Les beques Erasmus són un projecte finançat per la Unió Europea i l’Institut Rocagrossa hi participa a través de la plataforma eTwinning. La primera de les estades va ser a Romania, ara són a Venècia, el Rocagrossa serà el proper institut amfitrió i acollirà alumnes dels centres europeus participants. La darrera estada serà a l’octubre, a Turquia.