Setmana Erasmus al Rocagrossa

Mireu més fotos.

Mireu la notícia de Nova Ràdio Lloret.

Durant aquesta setmana, l’Institut Rocagrossa és l’amfitrió del programa d’intercanvi “Erasmus+ Young Ecologist on a Mission: Saving our seas”, que uneix centres escolars d’Itàlia, Turquia i Romania.

Avui, hem fet la rebuda als instituts visitants a la sala de plens de l’Ajuntament. Sota el lema EcoHolidays, hem presentat les activitats que realitzarem durant els propers dies i els hem donat una càlida benvinguda.

A l’acte de benviguda ha participat l’Alcalde de Lloret, Sr. Albert Robert, el regidor d’Educació, Sr Albert Ferrández, la Gerent de Lloret Turisme, Elizabeth Keegan, el director de l’Institut Rocagrossa, Sr. Quique Molina i la Coordinadora del Projecte, Sra. Àngela Ojea.

Durant els propers dies, tant els nostres alumnes com els visitants realitzaran activitats per donar a conèixer el model de turisme de Lloret de Mar, analitzaran l’impacte ambiental, visitaran el nostre partner del projecte Magnet, el Centre d’Estudis Avançats de Blanes, entre d’altres activitats.