Rètols creats per l’alumnat perquè no et perdis la Nit de la Recerca

Aquests són els rètols guanyadors que ha fet l’alumnat de 1r de Batxillerat a la matèria de Reptes Científics, per anunciar la Nit de la Recerca de demà divendres.

L’Institut Rocagrossa participa en aquest esdeveniment amb una mostra de projectes científics, tallers i experiments que podreu gaudir demà, dia 30 de 17:30 a 19:30 a l’institut. Aquests projectes estaran explicats pel nostre alumnat i es fan en col·laboració amb el nostre partner, el Centre d’Estudis Avançats de Blanes, i estan liderats pels mateixos científics del CEAB-CSIC.

Precisament, el CEAB-CSIC prepara per la jornada de demà  una exposició al passeig de Blanes dins la Nit de la Recerca i el projecte Ocean Night. L’alumnat de 1r de Batxillerat visitarà l’exposició i participarà durant el matí en les activitats organitzades.

Vine i gaudeix de la Nit de la Recerca

Explora, Pensa i Creix al Rocagrossa!