Resultats de les eleccions al Consell Escolar

Ahir, dimecres 30 de novembre, es van dur a terme les votacions per renovar els membres del Consell Escolar. Al matí, els primers a votar van ser els estudiants, al migdia ho van poder fer pares i mares i membres del PAS i a la tarda el sector de professorat.

eleccions-consell-escolar

En les votacions del sector alumnat, l’equip directiu va comptar amb el suport de dues alumnes de segon: Mònica Quirós i Laura Heredia que formaven part de la mesa electoral. L’elecció d’aquests dues participants a la mesa va ser per sorteig. En la imatge podeu veure un moment del recompte de vots per elegir els representants dels estudiants.

Els resultats van ser els següents: en la secció alumnat els representants escollits van ser Saheb Singh i Jesús Ruiz; quant al PAS, Mercè Boadas; pel que fa a mares i pares, Adela Hidalgo i Antonia Simón i en relació amb el professorat, Pere Boada, Lídia Tàrrega i Toni López.