Recollim mostres de fitoplàncton a les platges de Lloret i les analitzem

Mireu més fotos.

L’alumnat de 4t d’ESO juntament amb la Marta Pardo, matemàtica, i Eli Alacid, biòloga marina del CEAB van anar a fer un mostreig de fitoplàncton a la Platja Gran, a Cala Trons i al port de Canyelles de Lloret.

Aquesta presa de mostres es fa amb l’objectiu de treballar el mètode científic i de saber com afecten les alteracions ambientals a les diferents espècies marines. Prèviament havíem treballat les preguntes investigables i havíem realitzat el taller del Mystery Boxes.

Tot seguit, vam anar al laboratori de l’institut a veure els resultats de les mostres d’aigua.

La temàtica dels Ocean Night és el motiu principal del projecte de recerca de 4t d’ESO. Gràcies a la nostra aliança amb el Centre d’Estudis Avançats de Blanes, l’alumnat del Rocagrossa pot realitzar un treball de recerca amb científiques de primera, alhora que col·laboren amb els projectes que desenvolupen al CEAB.