Proves Cangur

img-20170316-wa0003

Mireu més fotos

El dia 16 de març els alumnes de 4t d’ESO i 1r de Batxillerat del nostre institut van participar a les proves Cangur que es van fer al pavelló de l’escola Pompeu Fabra de Lloret.

Les proves Cangur s’organitzen a  més de 30 països amb l’objectiu d’acostar les matemàtiques als més joves i intentar despertar el seu interès. Sempre es fan en el mes de març. Van participar-hi 12 alumnes de 4t d’ESO i 19 de 1r de Batxillerat.

Els alumnes de 4t d’ESO que hi van participar són Reinaldo Calderón Alemany, Alicia Fernández Martín, Leire Gabucio Moreno, Claudia Montanos Herasymova, Christiana Ramona Rus, Arnau Venteo Pons, Belén Valle Romera, Francisco Sáez González, Abril Gregorini Nuñez, Kristina Markosyan i Yassmina El Ouasdi. De 1r de Batxillerat hi van participar José Ángel Alcaide, Darío Allende, Danica Curammeng, Mercedes Domingo, Ayman El Alami, Lluís Gómez, Raúl González, Darío López, Leticia Mesquita, Alba Ocaña, Miriam Ocaña, Javier Ortiz, Carla Pérez, Bernat Ribera, Sara Rivas, Facundo Rossi, Bryan Solarte, Joaquim Urpí, Mari Zambrana i José Angel Alcaide.

Arnau Venteo i Reinaldo Calderón de 4t consideren que les proves han tingut un nivell de dificultat mitjà. Els professors acompanyants van ser Carler Queipo i Teresa Hurtós.

Text a càrrec de Catalina Teixidó i Nerea Ocaña.