Problemes de mobilitat per als de 3r

MIREU MÉS FOTOS

Dimarts 2 d’abril els alumnes de 3r d’ESO van participar en un taller de sensibilització sobre les barreres arquitectòniques i discapacitats del grup MIFAS. Els alumnes van poder sentir què representa viure amb una cadira de rodes. L’activitat va ser durant dues hores seguides; al principi  ens van explicar com era i ens van posar en pràctica per veure si sabíem anar en cadira de rodes, seguidament vam jugar un partit de bàsquet, cosa que és va fer bastant difícil.

Activitats com aquestes permeten posar-te en la pell d’una persona amb problemes de mobilitat.

Text a  càrrec de Marc Fornés