Pràctiques de ciències a centres de primària

practiques-a-primaria-1
El passat divendres 17 de març, una vintena d’alumnes de 3r d’ESO del nostre institut, han fet de professors de pràctiques de laboratori. Han anat a l’escola Pompeu Fabra i han impartit les seves activitats a tots els alumnes de  cinquè i sisè.
Han estat un total de tres activitats per nivell.
A cinquè han fet:
– Fluid no newtonià.
– L’arc de Sant Martí amb col de Lombarda.
– Materials conductors i aïllants de l’electricitat.
A sisè :
– L’aparell reproductor humà.
– El motor més senzill del món.
– Tectònica de plaques : làmpada de lava.
Tots els materials eren casolans intentant fer veure que l’experimentació es pot fer a casa.
La valoració des de l’escola ha estat molt positiva i des de l’institut, la professora Loli Pla que ha coordinat totes aquestes activitats considera que és una bona activitat de consolidació i mesura la maduresa de l’alumne en acabar tercer de la ESO.