Portes obertes 2019

MIREU MÉS FOTOS

Dijous 21 de març vam deixar les portes ben obertes per poder respondre a  l’interès generat per a la inscripció al nou curs escolar 2019-2020. Més d’un centenar de persones entre mares, pares i futurs alumnes van omplir el gimnàs per començar la visita. En primer lloc els va atendre el director del centre que els va fer una explicació sobre el funcionament, organització i valors de l’institut. Tot seguit es van iniciar un seguit de visites per les aules i les dependències de l’institut amb diferents grups de 12-15 persones acompanyats per un professor.