Neu en el crèdit de síntesi de primavera del CFGM

DCIM100GOPROGOPR0944.JPG

Més fotos aquí

El crèdit de síntesi del CFGM és una activitat que serveix per cloure el curs i per valorar el creixement i formació de l’alumnat. Del 25 al 27 d’abril, els futurs tècnics en activitats en el medi natural van anar a Mas Colltort, situat al bell mig de Santa Pau, les Preses, Sant Esteve d’en Bas i els Hostalets d’en Bas, com a punt d’inici del crèdit, el qual va servir per posar en pràctica bona part dels coneixements adquirits enguany: van fer senderisme, sortides en btt, instal·lació de tendes de muntanya, etc.

Com cada any, són els mateixos alumnes que s’encarreguen de l’organització i el guiatge de l’activitat, i, els professors acompanyants només supervisen que tot funcioni adequadament. Van tenir un clima ben variat, des de sol i bona temperatura el primer dia a vent, pluja, i fins i tot neu, l’últim dia.
Text a càrrec de Nerea i Paula Gómez.