“Mix Mitos”, la proposta teatral per a 3r i 4t d’ESO

El passat divendres ens va visitar “La Caravana de les Arts”, la companyia de teatre de Lloret, i va representar “Mix Mitos”, una actualització dels mites grecs que han llegit els alumnes de 3r d’ESO a Llengua Castellana.

Sempre és un plaer comptar amb La Caravana de les Arts i amb exalumnes del Rocagrossa, com la Cristina Catalán, que vinguin a apropar el teatre al nostre alumnat. La Cristina va continuar els seus estudis a la universitat realizant Filologia Clàssica, ella s’ha encarregat de realizar el guió de l’obra i, el Paco Moreno, de dirigir-la.

Ens ha encantat l’obra i, clarament, aquesta actualització tan encertada!

Moltes gràcies i fins aviat