Més premis!!

MIREU MÉS FOTOS

Com cada any  els nostres alumnes de 1r a 4t d’ESO han participat en el concurs del “BIG CHALLENGE” un concurs online que es fa a tot EUROPA de preguntes de tot tipus relacionades amb l’anglès. Aquest any han participat  439. 548 alumnes.

Vam celebrar un petit esmorzar amb tots els participants i mireu que ens envien del concurs:  “FELICIDADES ESPECIALES a Ainhoa Capdeferro Cámara que ha obtenido un excelente resultado y gana el 1er premio provincial del nivel 1° ESO”

CONGRATULATIONS!

També teniu els participants del projecte ETWINNING “HOW I LEARNT YOUR CULTURE” que ha rebut un segell de qualitat.

Ha estat un projecte dels alumnes de 1r i 2n d’ESO en col·laboració amb altres països europeus com Turquía, Romania i Hongria i on han treballat molt i de forma interactiva. Moltes gràcies també a tots vosaltres.