Més anglès, aquest cop a València!

MIREU MÉS FOTOS

L’institut va rebre una subvenció del Ministeri d’Educació que va permetre organitzar unes estades lingüístiques en anglès per a 25 alumnes de 2n d’ESO. Les professores Chiara i Imma van acompanyar-los durant els 7 dies activitats previstes per a la segon setmana de maig. Els alumnes feien 4 hores de classes amb professors nadius i 1 hora i mitja amb les docents del centre. Un cop feta la docència feien activitats per descobrir l’entorn de València. Van compartir l’experiència amb alumnes d’un institut de Fraga.