Manavgat, última estació del projecte Erasmus

Mira més fotografies

La Young Ecologists on a Mission, el projecte Erasmus on s’han sumat els alumnes de Batxillerat del Rocagrossa, ha estat tot un èxit. L’última estació d’aquesta iniciativa ha estat Manavgat, Turquia, on els nostres alumnes es van traslladar la setmana passada per treballar en equips internacionals (Itàlia, Romania i Turquia) i debatre sobre el turisme sostenible.

En aquesta darrera etapa han recollit plàstic de les platges, visitat espais naturals on crien les tortugues marines, debatut sobre la sostenibilitat del turisme i  après a calcular la seva petjada digital.

A més a més, també han sortit a la TV turca!!

Mireu, mireu que bé que s’ho han passat i quan que han après. Ara només queda compartir i difondre la feina feta.