L’institut, en contra de la violència envers les dones

Avui, 25 de novembre, és el Dia Internacional per l’Erradicació de la Violència vers les Dones, i l’institut s’hi suma amb activitats que s’han portat a terme durant la setmana.

Des de la Comissió de Coeducació, Igualtat i Gènere s’han proposat activitats, visionat de vídeos, tallers… que s’ha fet, especialment, des de les tutories, per conscienciar els alumnes sobre la gravetat de la violència masclista.

Avui, al segon pati, s’ha fet la lectura de la Declaració Institucional a càrrec de diferents alumnes de l’institut i davant dels i les docents, personal del centre i alumnat.