L’esperança és l’últim que es perd

Hola a tots i totes, com us podeu imaginar no ha sigut gens un curs fàcil, on les complicacions a causa de la pandèmia i a les restriccions que han anat enfocades, principalment, al món de la restauració, ens han esquitxat també al PTT d’hoteleria. Tot i això, un raig de llum va aparèixer durant aquest tercer trimestre i els alumnes van poder realitzar la formació professional en un context real.

El trimestre va començar amb la incertesa que els alumnes no sabien ni quan, ni on, ni com farien les assignatures de formació professional relacionades amb el món de la cuina. Després de molta feina realitzada des de coordinació, el tutor, i molta més gent que va ficar el seu granet de sorra i va confiar en nosaltres, els alumnes van poder realitzar les classes de formació professional a les cuines pedagògiques de l’hotel Olympic juntament amb els alumnes de CFGM de cuina i gastronomia. Els hi agraïm profundament, ja que és en els moments difícils i complicats quan surten les grans persones.

A més a més, els alumnes d’hoteleria, no només han pogut fer la formació professional, sinó que també han pogut realitzar hores de FCT i posar en pràctica els coneixements que han anat adquirint durant el curs. Gràcies a totes les empreses que han col·laborat i ens han donat un cop de mà per culpa de la situació tan complexa que estem vivint tots i totes, gràcies i més gràcies.

Acabem un any complicat, però al final ens n’hem sortit. A reveure!

Si voleu veure tot el nostre dia a dia i veure també les activitats dels nostres companys del mòdul de vendes ens podeu seguir  a:  Instagram: @pttlloret

Us deixem unes imatges de les activitats realitzades a les cuines pedagògiques de l’hotel Olympic.