L’escriptor de Hachiko al Rocagrossa

El passat dijous 14 de febrer, l’escriptor Lluís Prats autor de Hachiko, el gos que esperava, va venir a fer una xerrada a un grup d’alumnes de 1r ESO aprofitant que estan llegint la seva obra. Els alumnes van gaudir escoltant-lo i van poder fer-li moltes preguntes. Va ser una experiència molt agradable.

Lluís Prats ens hi explica la història del professor Ueno, el qual recull un cadell per a la seva filla. Aviat, la relació entre el professor i l’Hachiko, el gos, esdevé especial. Cada matí l’acompanya a l’estació i, cada tarda, espera el seu retorn a dos quarts de sis. Cada dia laborable. Cada mes. Cada any. S’ha forjat una relació basada en l’amistat i la fidelitat.

Lluís Prats és un autor polifacètic, ha tocat molts gèneres. Ha escrit assaig, llibres d’art, novel·la històrica, i més d’una dotzena de novel·les infantils i juvenils traduïdes a més de deu idiomes