Les sortides del 3r trimestre

MIREU MÉS FOTOS

Dimarts, 10 de maig tot l’institut estava a punt per fer les sortides pedagògiques. Bé, tots, no! Els de 2n de batxillerat es van quedar a preparar a consciència la selectivitat, i els alumnes de cicles formatius van seguir les classes habituals amb normalitat.

Els alumnes de 1r d’ESO van visitat l’espectacle de colors que representa el Temps de flors de Girona, i hi van fer una visita centrada en les llegendes de la capital de la nostra demarcació. Els de 2n van anar al monestir benedictí de Sant Pere de Rodes on van fer jocs de rols situats, com no podia ser d’altra manera, en la societat medieval. Els de 3r van seguir amb la immersió teatral d’enguany i van gaudir dels tallers organitzat per El galliner. Els de 4t van fer un guiatge en castellà de la ruta del Quixot a Barcelona. Els de batxillerat es van repartir segons l’itinerari; els de humanitats van anar les ruïnes d’Empúries i els de ciències i tecnologia cap al Cosmocaixa.

Les sortides pedagògiques són una eina educativa més que reforça la tasca competencial que es porta a terme dia a dia a l’institut.