Les proves cangur ja són a la butxaca!

MIREU MÉS FOTOS

Avui dijous 15 de març alguns dels alumnes de 4t d’ESO i 1r de Batxillerat hem anat a realitzar les proves cangur, un concurs matemàtic per tots els alumnes de Catalunya on ens proposen una sèrie de preguntes en les què no només hem de tenir clars els conceptes matemàtics sinó que també hem de pensar força per a trobar la solució final. En general tothom coincideix que no ha sigut fàcil, i és per aquest motiu que hem reposat energies tots plegats amb un bon esmorzar a càrrec de l’organització.

Esperem l’any que ve tornar a deixar el Rocagrossa en un bon nivell matemàtic! Ja posem el compte enrere fins l’any que ve. Seràs tu un dels futurs aspirants?