Les escoles de primària visiten el nostre institut

Durant el mes de febrer, rebrem la visita dels alumnes de 6è de primària de les escoles de Lloret de Mar, perquè coneguin el nostre projecte educatiu i puguin veure com és el dia a dia en un institut de secundària.

Avui hem donat la benvinguda a l’alumnat de 6è de primària l’Escola Pere Torrent.

Durant el matí, el nostre alumnat els ha rebut i han fet una visita a les instal·lacions. També els han explicat els projectes que fem al Rocagrossa, com per exemple, l’eTwinning i el projecte Magnet que fem en col·laboració amb el CEAB.

També han realitzat un taller de teatre i a l’hora del pati han participat en jocs i activitats que han organitzat els alumnes de Cicles Formatius.