L’Àngel Burgas a l’Institut Rocagrossa

IMG-20170406-WA0007

Mireu més fotos

El dijous 6 d’abril, va venir l’Àngel Burgas, un escriptor a parlar de les seves novel·les amb els alumnes de 1r i 2n d’ESO. A 2n d’ESO va parlar sobre el seu llibre Kamal i els alfabetistes. A les 11.35h va fer una altra xerrada als alumnes de 1r d’ESO però, aquesta vegada, sobre el seu llibre L’anticlub.

Les dues xerrades, portades a terme en el gimnàs, van ser molt entretingudes i va haver-hi  participació i interès de part dels alumnes.

Àngel Burgas, entre altres premis, va guanyar el premi Mercè Rodoreda de contes i narracions i també, el premi Crítica Serra d’Or 2013.

Text a càrrec de Nerea i Paula Gómez.